.

Jag vet inte det är som ett nät av lögner .
Jag förstår inte varför alla ska ljuga hur svårt kan det va att säga sanningen?
Jag börjar må skit och gå ner mig nu, men om man inte tillåter sig att sjunka behöver man inte göra det.
Det är därför jag håller huvudet högt, jag behöver inte ljuga om att jag mått dligt och låst in mig när jag egentligen gjort något annat.
För jag mår skit , men behöver alla andra för att klara mig.
De är mina livlinor jag håller i för att inte ramla .
Det är skit att va stark jag vill ligga i sängen hela dagarna med täcket över huvudet och gråta av självömkan.
Sluta svara i telefon och bara va, men hur skulle jag klara mig ? Utan socialt liv mår jag ju ännu sämre .
Nu yrar jag nog bara -


Kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0