- Nyår

Jag vill börja med att säga att nyår är waaaaaaj överskattat -
Jag hade tänkt fira in det nya året med familjen , så blev det inte!
På morgonen stiger jag upp runt nio och beger mig till pappa, jag rastar hundarna och så äter vi gemensam frukost. William kan stå upp nu, fy vad söt han är :)
Sen runt elva åkte jag hem till mammi, där hon har så ont att hon bara tjuter.
Jag flippar och ringer sjukvårdsupplysningen , de rekomenderar att vi ska åka till akuten. JA HATAR SJUKVÅRDEN !
Säger åt mamma att nu åker vi , vi kan absolut inte ha det såhär.
Sitter på akuten till fem kanske , sen blir hon inlagd.
Efter att hon blivit inlagd är allt piss, så Matilda säger åt mig att komma dit.
Då har gullungen lagat mat, jag hade nada aptit men fick i mig lite <3
Jag skjutsade lite folk här på kvällen och priset går till Felix som tvivlade så starkt på sin sexualitet, att han kolla bögporr . Nu är han säker på att han är hellt Hetreo -
Jag va med Matilda fram till halv elva, sen åkte jag hem .
På tolvslaget drack jag champange kolla raketer och tjöt .
Jag saknade min mamma , jag kände mig ensam jävligt ensam .
Marcus kom hem efter ett tag, han hade med sig sprite så jag börja dricka lite vin  .
Sen kom viktor, och tog hand om mig .
När klockan slog 04 45 åkte  jag till Matilda och började kröka på riktigt, nu skulle vi fira nyår jag var trött på att deppa .
Så Matilda och jag slääpptteeee , vi var på klubben .
Helrör hit och dit fest fest fest .
Sen bytte vi klubb, och jag shotta lite för mycket . Jag började tydligen bli lite otrevlig här , fattar inte.
Va sa du efterfest , vi bangar inte .
Skulle åka till statoil och äta korv, vad hände jo snuten storma hela fucking bilen .
Jag gömde mig inne på statoil , vilket resultera i att jag fick följa med farbror blå hem till dem ett tag .
Jag är misstänkt för --------------, sådant jävla skämt !
Jag såg påverkad ut säger de, jag fattar noll .
Snuten släppte mig runt nio , så åkte hem till A och fortsatte kröka .
Sen blev det sjukhus mat och sova -
Jag hoppas alla andra hade askul <3



Mamma är kvar på sjukan , uppdaterar sen .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0