- Förlåt

Förlåt för allt.
Jag vet hur dum jag är, det är egentligen inte med mening.
Men allt är bajs och jag vet inte riktigt. Vet inte riktigt vart jag ska ta vägen.
Jag vill va arg, men jag orkar inte .
Jag är ledsen ledsen ledsen ledsen.
Allt känns piss, det känns som att vi inte ens pratar längre.
Jag älskar att prata med dig, allra helst såhär på morgonkvisten när jag bara babblar och du skrattar åt mig.
Jag vet att det är tufft för dig och jag skulle gärna ta allt ditt och överleva det åt dig .
Men det funkar visst inte så .
Jag hatar cancer, jag hatade att fira nyår utan dig .
Jag hatade att se dig på sjukhuset .
Jag vill ha min mamma tillbaka, min riktiga mamma .
Förlåt .



Jag begär inte mycket .
Men för att jag ska klara hålla huvedet över ytan skulle jag vilja att något gick åt mitt håll .
Jag är trött på lögner skitsnack och fitteri .
Jag vet att ni vet, att jag faktiskt syftar på er .
Och jag behöver inte er .
" man ska inte gråta över spilld mjölk "


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0