PÄRON SOOOODDAAA !



Kan det bli mer fest än såhär -   Cidinho & Doca - Rap das armas   
Sen Matilda spela den här låten , är jag fast helt kär :)
I tisdags blev allt lite små fel, jag skulle möta Mallan halv ett jag vakna runt halv tre ^^ Så var inte i stan förens typ fyra men helt okej, blev hem till Matilda jag var ute och gick med Shiva eller hon med mig .    Sen fika på stan med Z och Lindissa Malin o Matilda .         Blev syrret en sväng inhandlades lite till kvällen, synd att vädret sög snabel bara .

Vi alla gick hem till Matilda spela spel och bara va rökte lite, sen kom Lisa då åt vi pizza :)
Sen kom Ebba, min lilla Nutah som jag saknat henne :)              Och mitt där i maten och drickan så kom vi på att vi skulle ut, WASA FTW !
Så vi börja göra oss i ordning.     danne från Jönköping hämtade upp oss i den minsta bilen , men vi sex tjejer trängde gärna ihop oss där i .
Dom leendena går inte att ta miste på, vi va hemma . Det känns underbart,
Förfesten blev Tornet, för ovanlighetens skull.


Där börja festen, den riktiga festen .    ALLA DANSA PÅ BORDEN OCH HÄLLDE UT SPRIT ÖVERALLT ALLA VAR HELT GALNA, !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Skämt åsido, vi börja som vanligt RedBull vodka för hela slanten.
Och skåning börja som vanligt, men ja han duger bara som taxipengar :)
Det var mycket folk på wasa, konstigt nog haha . Men vi släppte och körde bara fy fan vad kul det var .
Babylon Tipparn och de andra dök upp sen ^                                    Sen vart det EFTERFEST EFTERFEST EFTERFEST !
Någon låg i bagageluckan? :O HAHA
Väl hemma hos Danne så drack vi lite mera och bara körde vidare .             Det där vattenkriget var nästan bäst på hela kvällen, runt tio börja de andra droppa av till jobb och hem :)




Eftersom jag gick runt och trodde att det var tisdag inte onsdag, gjorde jag nästinntill inget i onsdags, sluta festa rätt sent sen bar det av hem, stanna på HC och handla lite . Sen sov jag, åt lite sen sov jag igen :)
Men tackar alla för i tisdags/onsdags och T smset värmde thanks ^







Och idag är det torsdag dagens låt Sean Kingston - Fire Burning On The Dancefloor

Jag ska äntligen till sjukan , halv fyra yes önska mig lycka till .

Hörs sen puss / c

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag såg er ute ni var helt galna hahah

2009-05-28 @ 11:44:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0