Right on -

Vaknar av att telefon ringer, orkar inte svara .
Försöker sova vidare, tänker på att det var Conta som ringde.
Vaknar till och ringer upp, eftersom jag inte svarat de senaste dagarna hon ringt.
Hon berättar att det är Å-racet imorgon , oj det har jag helt glömt.
Vilket fordon ska vi ta oss fram på, en surfingbräda säger hon .
HAHA, detta kommer nog gå galant ^^
Sen att man ska dricka vid varje station gör ju inte saken bättre.


Vaknar med huvudvärk, inte okej .
Jag drar mig för att vakna till ordentligt, ta tag i det där jobbiga jag vet jag måste göra - 
 

Igår var jag på Ms träning och kolla på de svettiga pojkarna som sprang fram och tillbaka och jaga den där jävla bollen :)
Det börjar gå framåt för dem tycker jag, de kanske vinner en match snart ^^
Va inte hemma förens halv elva blev att glo HOOLIGANS , riktigt bra .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0