MEN TJA -

Ge mig bara ett tecken, ett tecken på att allt kan bli som förr.
Att det inte alls är som jag tror, att du inte alls sagt de där orden.
Att du visst älskar mig och lever för mig.   Allt blir bara svårare, deet känns som man bara sjunker jag vill inte sjunka.  Vad är meningen med motgångarna ? Som jag alltid säger, bakom motgångarna finns det en framgång Den där jävla framgången skulle va sjukt bra nu.  Inte bara för mig utan för er också, er jag bryr mig om så mycket men det gör så ont i hjärtat att se hur ni mår -
Varför är det svårt att må bra,
Jag vill att du ska ringa, att du ska få mig att le sådär som bara du kan.
Va i folkparken igår och fikade Bumbi och de kom förbi :)
Och justja, min vanliga otur . Jag satt i bilen och vänta på att kön skulle skingra sig, helt plötsligt kände jag bara en smäll . Du körde biljäkeln bakom mig på mig :@ Lite småsurt ^

Sitter och kollar matchen nu, så sjukt ovärt egentligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0