Jag såg en lärka nyss -

Har ni sett den där nya rasen av iller, ni vet den som kallas undelat?!
Är uppe i folkan med Brallan och Matilda, det var tydligen iller träff där med.

- Fy fan, för äckel illrar
-Det där är inga illrar det är undelater!
-Men äru störd, det är en iller undelater är fåglar.
-Ursäkta tjejer, men vad är det för djur, är det en undelat?
- Alla i kör, nej det är illrar .!

Var ute i onsdags helskönt, först var det mys hos Carro med Jonna. Sen blev det ner till stan hem till Matilda och Mallan drog några groggar, sen mot otten ! Det var sjukt mycket folk ute, för en onsdag och otten. Massa härligt folk man inte träffat på länge, blev sams med C det var rätt skönt.
Som vanligt på otten, vart det en viss liten lärka som hade mycket att säga.
Ärligt bryr jag mig inte, snacka du om det nu får dig att må så bra så varsegod prata.

MB: Vad skulle jag vara utan dig, jag är så glad för att du orkade sopa ihop spillrorna och klistra ihop dem igen. Du av alla gjorde det för mig, det betyder så mycket. Dagarna med dig får mig att vilja bli hel, att allt ska bli bra. Att jag orkar kämpa, att jag lyckas kliva upp. Det finns så många saker, jag skulle vilja säga men det liksom bara räcker inte i vilket fall. Enormt stort tack till att du klistra ihop mig igen <3

Det blev inget utlandsjobb efter sommarn, blir att stanna här ett tag till.
Jag stannar för dig, det var som han sa "du behöver henne nu" -
Jag kommer alltid stanna för dig -

Jag tycker det är synd, att du tycker synd om mig -

Puss godnatt / C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0