Helt okej att vara, arbetslös -

Igår var en sådan dag som det var helt okej, att vara arbetslös på.     Jag blev ju arbetslös när jag kom hem från thailand i mars, sen dess har jag bara ströjobbat lite men mest gått hemma och loppat. Vilket har varit underbart och välbehövt, men nu börjar det klia i fingrarna och jag vill göra något.  Men igår det gjorde mig inget att vara arbetslös då. Dagen börjar med kaffe hemma hos Robin vid halv åtta, sen kollar jag lägenheten . (jag tacka ja förövrigt) Efter visningen blir det frukost med Carro mamms och alla andra bittergökar :) , där hann jag säkert med 3 koppar kaffe inte okej.  Sen ringer Marcus och frågar vad jag gör, för han har lång lunch så då blev det stan med han. Han shoppa skor och massa annat, jag kunde hålla mig tack, sen drog vi en fika/lunch i solen . Det var riktigt stekigt, hahha . Sedan drog jag en sväng till haga träffa Mallan Nikki och resten, blev en liten reunion på bänken.  Jag träffa Z i haga, så hon och jag drog ner till stan igen, vi fika i solen det var absolut inte fy skam :)  Sedan fick jag mig en telefon , en lila shalalala så det hjälpte lite mot bitterhumöret. Var som vanligt på Swe. Marcus kom till swe, så vi gick och fika på Kuriosa fortfarande strålande sol, blåbärspaj blev det <3 MUMS    .
Sen blev det en liten hemgång och powernappande, fikade sedan hos Malin innan vi hämta Linda.
På kvällskvisten bar det av ut till mig på de vildaste äventyr, det blev grillning och annat mys :)
Linda och Malin övernattade här, det blev en lång kväll men fy farao vad skoj :)

En helt lyckad dag, och det kändes helt okej att vara arbetslös.




Idag ska jag gå på stan med Malin, vi ska fixa allt. ASKUUUL KÄNNER MIG SÅ TAGGAD -
Men senare ska det bli lite mysdricka och annat kul, helt okej :)
Ska även träffa Matilda, det kan nog arta sig.       DENNA DAG KOMMER BLI GREAT HEJJA HEJJA FINA VÄDRET -


Cya / C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0