Godermorgon -

- Igår fyllde Simon tjugo, grattis till han .                     Jag vill med fylla år, jag vill fylla år typ nu . Jag vill inte fylla år på hösten, jag vill fylla år på sommaren . Fast sommarn inte ens typ börjat för det är fucking svinkallt ute, kan jag vilja ha höst ändå. Det är en tid i sig, hösten är lätt bäst .

- Jag var ju på sjukan igår då, sjukvården kan suga snabel .     Jag är så trött på sjukvården så det finns inte .     Det har tagit ca 7 telefonsamtal för att jag ens ska få komma dit, två olika mediciner som inte funkat och massa onödigt tjat . Och när jag väl va där igår fick jag inte komma in förens en halvtimma efter utsatt tid, och träffa den snorkigaste läkaren någonsin. Hon kunde inget, och bara verka helt inkompetent. Så när hon pratat med sin kollega skrev hon ut lite medicin och sa, ja tyvärr vet vi ju inte va detta beror på testa med de här om det hjälper .    De säger att jag har en slags allergi/infektion och ska undvika det jag mest får utslagen av, ja men tja det är ju Tossaliten så lätt värt hela den här skiten.       Så nu vill jag ju testa mot hundallergi men det kunde det ju inte va,     JAG BLIFR SÅ TRÖTT !

-    Jag hoppas inte jag är allergisk mot Tossen, det skulle va skit .  Va och klippte henne för ett tag sen , hon vart sådär söt ful som vanligt, ska lägga upp före och efter bilder snart :)   Tossa har hunnit bli ett nu, det är sjukt och jag har haft henne i ett  helt år :)   aw, min myshund !



-  Nu ska jag snart väcka Marcus, skjutsa han till stan och kanske jobba lite får se . Men kanske skriver senare .

PUWSSSS / C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0