GOD MORGON ÅSKVÄDER !

Helgen har varit mys, här kommer den eller det jag orkar berätta om och kommer ihåg :)
Fredagen spenderades med Lindissa och vinflaskorna som inhandlades i spöregn och alldels för högklackade skor. Vi va rätt söta där när vi sprang i regnet . Var på manesa, snacka lite med Tobbe träffa snygg-lars och skjutsa han till o´learys . Sen blev det spicy hot och hem till Tobbe för att äta och dricka.   Frida och elin dök upp en sväng, vi spela kort och snacka skit.  Istället för utgång, och bakfylla dagen efter åkte jag hem och sov .
Lördagen var lugn til len börjaN skulle på Å- racet men åkte på att jobba ^^  
Skulle sedan ut till Blacka men Sthlms folket var seeeeeeeeeeeena så blev hem till mig och förtära vin med Linda, in till stan för att träffa importerna . Grymt kul, nu märks det att sommarn är på gång .  Höll på att somna i knät på Bobbo, det var mys som vanligt med dem . Sthlmarna kom inte förens väldigt sent , då blev det lite fixifix sen hem till sängen =)
Söndag var en riktig sov dag, jag sov nästan hela dagen . Sen blev det folkan med barnen och mallan, det var glass i stora lass, och massa bus.

Jobbar på som bara den nu, pengar rullar in som dem ska!


Erat helvete är nu mitt, jag finns .
Vänner är till för att spy på .

Se mig , hör mig !
Puss och godnatt -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0