Det trodde ni inte va -

Jag ska gifta mig och skaffa barn, bo i en villa i ett fint område. Ska ha ett par hundar, kanske en katt också ingen hamster så mycket är säkert.  Jag ska ha många barn, helst nu i alla fall ett.   Jag vill allt det här, jag vill det typ nu . Men det finns en hake, såklart ! Jag har inte hittat han, ni vet den perfekte den rätta om han nu ens finns. Man ska kyssa många grodor innan man hittar en prins !
Hur mycket jag än tvivlar på det där med kärlek vid första ögonkastet, och lyckliga i alla sina dagar vill jag ändå att det ska vara så.
Fast ärligt, kärlek är egentligen bara skit och smärta framför allt.
Så skit samma, är du en prins hör av dig !
PUSS KRAM LÅNGKALSONG !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0