HeltSnett -

När livet inte blev som man tänkt, allt är upp och ner bak och fram och helt vridet. Allt är så bra för att sen bli helt snett, för att sen ha världens lyckorush.
Katrineholm och nyköping är klart, men har hittat ett nytt smultronställe så blir att man är där ändå.
Var och småfesta i nyköping i fredags riktigt mysigt, det är sjukt hur kul jag har med dom .
Annars är jag fortfarande arbetslös det är inte helt okej, men det är glad nyheter på G.   Så snart får vi se hur det ter sig, det blir nog ingen flytt till stan har fått ett alldels för bra erbjudande och kan inte tacka nej.
Så snart ska lilla jag söka eget och stå på mina egna ben :)

Annabanana min älskade fina vi har fått världens kontakt askul och jätte mysigt. Hon är helt underbar <3
Malin utan dig är det svårt,                  det är helt underbart hur vi hittade tillbaka tillvarandra.
Matilda du är duktig gumman , du klarar allt .
Sen måste vi skänka en tanke till E som dog förra veckan, livet är inte rättvist .
Träffade Conta igår riktigt längesedan nu, hennes lägenhet var jätte fin och hon var så lycklig . Jag föreslog att hon skulle ge upp familjelivet en vecka och åka utomlands med oss . HAHA

Jag har rest mig upp och blivit stark, från att ha legat och slickat mina egna sår så äntligen står jag på benen . Visserligen två vingliga men det löser sig . Hur svårt kan det va ?

Gårdagen var helt underbar, köpte världens finaste skor och bara va hela dagen .
Umgicks med underbaringar på kvällen , tog en cider och myste loss . Det var skönt att få skratta igen :)

Idag ska jag på massage, sen vaccinera Ozz-boss min nya valpis som är typ sötast .

PUSSSS / C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0