MY GUARDIAN ANGEL -

Äntligen hemma i Norrpan igen,  har varit sjukt skönt att vara borta .
Även om det bara var för ett par veckor och i kholm och nyköping så var det behövt.
Det är läääängesen jag skrev, men har inte orkat sätta mig ner har heller inte haft tid.
Vad har då hänt den senaste tiden , det är sjukt mycket .

Jag har krockat med Hariett, det var sjukt läskigt.
Det kom 2 bilar i hundrafemtio och blåste rakt in i arslet på bilen.
'Alla var helt förstörda av chocken, det kom polis brandbilar ambulans allt.
Det har aldrig hänt förut, shure jag har krockat men det har aldrig varit sådant på drag, det var ialf inte mitt fel :)
Sen några dagar efter detta så regna det massa, och jag var tvungen att ta mig från norrköping till Kholm, och fick då världens vattenplaning och åkte rakt ner i jordens största dike, båda dessa gånger har jag haft ÄNGLAVAKT och jag vet inte vem jag ska tacka för att jag lever. Men tackar alla som stannade vid båda olyckorna och hjälpte till. Och ett stort tack till Malin som var där på nolltid och hjälpte mig.

Eftersom jag inte varit hemma har jag missat massa saker, som 5/7 fyllde Annelie och det missa jag, vi skulle ta igen det i augusti sen den  7/7 fyllde Millus ett år det firades igår med tårta :)

Jag har saknat ihjäl mig efter MallanBrallan och alla våra påhitt, Matilda har äntligen fått sin lägenhet och flyttat in.
Frida har förvisso varit och hälsat på ett par ggr, och jag bara älskar hemligheten och hoppas allt går vägen nu äntligen.
Jag har saknat min mamma alldels för kollosalt mycket.  Och Tosseliten blir lika glad man kommer hem <3

Igår var den stora dagen, jag var ledig mådde bra och vi skulle gå ut .
Det hela började hos Matilda vid halvsju, det var jag matilda och MalLan .
Matildas lägenhet var jättefin, runt åtta traska vi ner mot kungsan för att möta Amanda Fia och Emma . Påväg mot tjejkvällen på Hugo som monki och BikBok arrg det var jätte mysigt med välkomstdrink buffé uppträdande och modevisning . Det var halva priset i baren, de flesta var överlyckliga för de kunde bli dubbelt så fulla snabbt. Från hugo begav vi oss till Otten där Guvernör Andy spela, sen hamna jag på Palace med Älsklingen :)
Sen blev det mys med älsklingen sen hem och sängen :)
Första gången sen midsommar jag är ute då är det lika bra att göra det ordentligt, jag säger som Conta " Jag fattar inte varför vi inte går ut oftare, det är ju så jävla kul" Jag hann nästan träffa alla underbaringar denna helg men nästa vecka är det semester då släpper vi den ^^

Sen ska jag träffa Simp, det var ett tag sen det med :) Ska bli kul ^

Jag har egentligen tusen grejer till jag skulle vilja skriva men nu måste jag röra mig , puss och kram lingonbanan / C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0