.

Jag stör mig så grymt mycket på människor.
Människor som kommer och talar om för mig, hur jag ska göra och vad jag ska göra.
Nu är det så att det är min mamma vi talar om, inte din eller någon annans.
Jag vet att hon mår dåligt och behöver stöd nu, jag vet att jag borde stötta henne.
Jag vet att jag borde finnas där och göra allt för henne .
Idioter jag vet detta för det är MIN mamma, min värld inte eran!
Jag vet att hon har cancer och att cancer dödar, men om jag obland känner för att skita i det och låtsas som allt är bra ibland låt mig göra det.
Låt mig göra som jag vill och handskas med det på mitt sätt .
Jag älskar min mamma och gör allt för henne, tro inget annat -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0