- Vet inte var jag ska börja

Vi börjar med sjukhus , sjukhus är alltid kul .
Sitter hos prins har precis fåttdet glada beskedet att röntgenplåtarna såg bra ut, blir operation imorgon sen hemgång :) ska bli så skönt att få hem honom till jul , lillagulleplutten.
Filippa vägrar gå upp i vikt så sus och jonas blir kvar ett tag till , btw grattis till lilltjejen :)
Sen mamsi ringde nyss, läkarna hade ringt hon ska upp till Vrinnevi imorgon och sätta in en slang .
Sen börjar cellgifterna och strålbehandlingen efter nyår -    <3

Bakfylleångest, jag är inte ens förvånad .
Alltid alltid ska det gå ut över mig, jag hatar när du dricker men mer när du är bakfull.
Du är så äckligt elak och okänslig, kasta mig hellre in i väggen eller ge mig en smäll .
Men jag är stolt över mig själv, du fick mig inte ens att gråta!

Fisen är kvar i malmö, jag funderar på att åka dit och vila upp mig .
Ha som om det skulle kunna hända nu , i detta jävla kaos men jag skulle vilja .
Det är tanken som räknas har jag hört -
Matilda har jag lekt med så gott vi har hunnit , drack varm oboy där häromdagen :)
Och idag har vi bakat , eller matilda baka jag sov .
Det blev pepparkakor och knäck mums, bättre än bullarna man kunde döda någon med ^,

Tossiboss har börjat löpa , jävla hund .
Och diselurt min tjej är finast i hela världen .

Sen har det hänt något det är som att jag förbrukat alla tårar .
Jag är en tönt och brukar gråta, och så igår när jag såg "mannen som kan tala med hästar" grät jag inget .
Jag brukar vanligtvis böla sönder mig till den filmen .
Eller allt annat denna helg kom inga tårar, dom är nog slut helt enkelt .
Kan tårar ta slut ?

Nej nu skiter jag i detta / C

Kommentarer
Postat av: Alicia

<3

2009-12-21 @ 19:40:40
URL: http://Alliieee.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0