- Hallåja

Hallåja .
Det snöar, har snöat hela dagen .
Jag har varit ute och busat med mina hundar, jag uppskattade det.
Ändå sitter jag här nu, med ont i magen tårar i ögonen och gråt i halsen.
Jag förstår inte varför allt blir så värdelöst bara sådär.
Jag har ångest, jag som alltid sagt att jag inte ska ha ångest.
Jag vet att jag gjorde bort mig i helgen och att det är mycket därför.
Men ändå varför ska inte jag få må bra som alla andra.
Stör mig så in i helvete på alla som ska va så lyckliga hela tiden .
skitpåer-


Fyfanfyfanfyfan.
Jag är ledsen och rörd över hur alla brytt sig.
Hur alla ringt och frågat hur VI mår.
Jag är lyckligt lottad som har så många fina som bryr sig .
TACK-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0