-

Jag bad aldrig om att du skulle känna min smärta .
Jag bad aldrig om att du skulle må dåligt för att jag gjorde det.
Jag har inte krävt att du ska finnas där 24/7, jag har inte menat att göra dig illa .
Jag menade aldrig att du skulle ta åt dig och må dåligt.
Jag vet att jag sårat många människor, många vänner.
Absolut jag kan va usel, men jag har aldrig menat att göra er illa.
Jag uppskattar att ni tar emot min smärta och delar den med mig, men jag delar gärna eran smärta med er.
Jag vill inte att ni ska tassa runt på tå , bara för att det är piss nu .
Jag vill att ni ska va som vanligt, att vi ska va exakt som förr.
Det är piss nu jag hatar att må såhär, men det går över .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0