-

Jag hatar när det blir såhär, när känslan bara kommer .
När känslan bara kastas över en och man inte är ett dugg förberedd.
Jag hatar när magen knyts samman och börjar krampa, när man nästan inte kan andas och verkligen måste anstränga sig.
När man känner tårarna bakom ögonlocken men ger sig fan på att inte gråta, jag hatar att jag inte låter känslorna välla fram .
Att jag förtränger, allt längre bak .
 Det kommer bli ett helvete att plocka upp spillrorna, ångesten kommer va så äckligt jobbig .
JAG VILL INTE .
Kan någon bara säga att det löser sig, jag vill krypa upp i famnen och bara gråta .
Jag tror jag behöver gråta, men nejdå jag är för envis .
Nu ska jag sluta tänka, för det är tankarnas fel .
Allt är fel , fel fel fel jobbigt.

Mamma älskade fina mamma .
I måndags var vi på sjukhuset och tog blodprov, vi har fortfarande inte fått svar.
Imorgon ska hon på röntgen, hon ska röntga hela kroppen.
Och på måndag är det dags för operation.
Allt kommer bli bra, jag ommer finnas där under operationen .
Jag vet att allt kommer bli bra .
Snälla säg att allt kommer bli bra!


<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0